به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، علی اصغر کشاورز حسین آبادی روز سه شنبه در بازدید از 2 خانواده مددجوی تحت حمایت که در قالب طرح مفتاح الجنه برگزار شد، بیان کرد:دستگاه های تحویلی به مددجویان از نوع سه طبقه بوده و از کارآیی مطلوب و مفیدی برخوردار است.
این مسئول گفت: در کنار تحویل این دستگاه ها، بستر لازم برای خرید و فروش محصولات مددجویان فراهم شده تا بتوانند در فرایندی شایسته به درآمدزایی بپردازند.
وی یادآورشد: مددجویان فاقد مهارت می توانند با آموزش های فنی و حرفه ای، برای اشتغالزایی آماده شده و از تسهیلات اشتغالزایی بهره مند شوند.
رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از محوری ترین خدماتی که در کمیته امداد امام (ره) دنبال می شود، ایجاد اشتغال برای نیازمندان است.
کشاورز ادامه داد: تا زمانی که موضوع اشتغال و درآمدزایی این خانواده ها حل نشود، رفع فقر در آن خانواده با مشکلات اساسی رو به رو خواهد بود.
رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین اضافه کرد:هر مددجوی توانمندی که برای عملی کردن هنر و حرفه خود برنامه شایسته و منطقی داشته باشد مورد حمایت قرار گرفته و امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه برای وی فراهم می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.