در این مطلب می خوانیم در چند ماه گذشته و با حضور محمد قاسمی به عنوان دادستان جدید قزوین تحولات عظیمی در مبارزه با فساد اداری صورت گرفته و همین امر موجب خوشحالی شهروندان استان در جلوگیری از این پدیده شوم و فساد انگیز شده است.
در همین مطلب خبر قزوین، به کشف تخلف مالی هنگفت در یکی از شهرداری های استان نیز پرداخته است.
این نشریه در مطلب دیگری به نقل از آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین نوشته است که مدیران بی لیاقت، گرانی و فقر را به وجود آورده اند.
خبر قزوین در دو مطلب دیگر خود گمانه زنی هایی از تغییرات مدیریتی در استان کرده که در یکی از آنها از زبان صفر فضلی مدیرکل مستعفی سیاسی و انتخابات استانداری با اشاره به دلایل استعفایش نوشته است چون در آینده احتمال دارد تغییراتی در استان اتفاق بیافتد، لذا دیگر نمی خواستم در این سمت باشم چون احتمالا در نتیجه تغییرات، احتمالا مدیران دیگری جایگزین خواهند شد.
خبر قزوین در مطلب دیگر خود نیز نوشته است آنطور که شنیده می شود بعد از حکم منوچهر حبیبی به معاونت سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، اصلی ترین گزینه معاونت اقتصادی، حسنعلی اصغری است، اصغری هم اکنون به عنوان معاون برنامه ریزی شهرداری قزوین فعالیت دارد و در رزومه خود عضو هیات مدیره دانشگاه فرهنگیان را به همراه دارد.
در ستون گزیده های سیاسی این شماره نشریه خبر قزوین نیز مطالبی چون دین گریز شدن مردم به خاطر عملکرد مسئولان، تایید شرط بندی محسن فروزان و درخواست مطهری از رییس قوه قضاییه مبنی بر تسریع پرونده های قضائی مقامات کشوری به چشم می خورد.
هفته نامه خبر قزوین به مدیر مسئولی آزاده رحمانی منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.