رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین گفت: جشنواره ضیافت مینودری همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد درافشانی روز سه‌شنبه گفت: در قالب این جشنواره 100 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و مذهبی به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان و با هدف ارتقای نشاط روحی و معنوی شهروندان در این ایام توسط سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری در نقاط مختلف شهر قزوین و نواحی منفصل شهری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: برپایی بازارچه شب‌های مهربانی در پیاده راه میدان آزادی (سبزه میدان)، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی ایرانی-اسلامی، راه‌اندازی کاروان ضیافت مینودری در محلات مختلف شهر و نواحی منفصل شهری بخشی از برنامه‌های مربوط به این جشنواره است.

درافشانی گفت: در قالب بازارچه شب های مهربانی، شهروندان خیراندیش با خرید محصولات آن به نیازمندان کمک می کنند.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین افزود: برگزاری مسابقات ورزشی از جمله جام رمضان در 14 محله و نواحی منفصل شهری، مسابقات والیبال جام رمضان بانوان در بوستان نرگس، مراسم جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین آئین های عزاداری شهادت امیرالمومنین امام علی (ع) در کنار برنامه های مختلف مذهبی و معنوی و فرهنگی در فرهنگسراها از دیگر برنامه های این جشنواره به شمار می رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.