به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در اولین سالگرد حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه فقید شهر آبیک که در مسجد جامع شهر آبیک برگزار شد، اظهار داشت: منتظران واقعی حضرت در این حکومت سعی می ‏کنند احکام اسلامی و قرآنی را در جامعه پیاده کنند و در برابر ظلم مستکبران عالم بایستند.
به گفته وی اهداف پیش روی نظام جمهوری اسلامی همان اهداف حکومت حضرت حجت(عج) است.
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به ویژگی های امام جمعه فقید شهر آبیک تصریح کرد: حجت الاسلام موسوی طی سالیان زیادی که مسئولیت مهم امامت جمعه شهر آبیک را برعهده داشت، زیرساخت های فرهنگی مناسبی را در این شهر به وجود آورد که امروزه می توان آنها را در جامعه به خوبی مشاهده کرد.
فاطمی نسب خاطرنشان کرد: حجت الاسلام موسوی در تمامی اقدامات خود برای ظهور حضرت حجت قدم بر می داشت که این شاخصه را می توان از مهمترین ویژگی های ایشان نام برد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به موضوع امام شناسی و معرفت در عصر غیبت عنوان کرد: دو وظیفه اساسی تشیع در عصر غیبت معرفت نسبت به امام زمان (عج) و پیوند با ایشان است که حجت الاسلام موسوی در پیوند و معرفت به امام زمان (عج) زبانزد بودند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.