معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک گفت: از مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک درخواست می‌شود در تعیین نخبگان جوان برای تجلیل در جشن جوان، جوانان شهرها و روستاها را مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مرتضی کشاورز کلهر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک اظهار کرد: هر مصوبه‌ای که در این جلسه به تصویب می‌رسد لازم است دو هفته آینده پیگیری شود و از روند اجرای مصوبه مسئولان مطلع شوند و نتیجه مصوبات را رها نکنند.

وی افزود: بانک اطلاعاتی جامع از جوانان شهرستان آبیک باید تهیه و تدوین شود و لازم است مسئولان تا 15 اردیبهشت مهلت دارند آمار اطلاعاتی از جوانان ادارات خود را به اداره ورزش و جوانان ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: مصوبات گذشته جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان لازم به یادآوری به مسئولان نیست و در جلسه باید از روند اجرای مصوبات گزارش ارائه شود نه اینکه صرفا در جلسه شرکت کنیم و نتیجه و خروجی نداشته باشد.

کشاورز کلهر بیان کرد: از مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک درخواست می‌شود در تعیین نخبگان جوان برای تجلیل در جشن جوان  جوانان شهرها و روستاها مد نظر قرار گیرند و هیأت داوری برای تعیین جوانان برتر داشته باشند و از افراد تکراری تجلیل نشود.

برگزاری جشن جوان در آبیک

مصطفی اسماعیلی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک هم در این جلسه از برگزاری جشن جوان به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) در این شهرستان در دوم اردیبهشت ماه در سالن سمائیان خبر داد و اذعان کرد: لازم است برای برگزاری این جشن تبلیغات محیطی از سوی شهرداری صورت گیرد.

وی افزود: جوانان برتری که طبق شاخصه‌های خاص تعیین می‌شوند، تجلیل می‌شوند و برای شورای نخبگان انتخاب می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: در زمینه بانک اطلاعاتی جامع و کامل جوانان شهرستان آبیک با اداره ثبت و احوال نامه‌نگاری صورت گرفته اما اذعان شده که دو تا سه ماه زمان می‌برد و فعلا پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک اضافه کرد: اجازه نداریم دو سال پیاپی یک نفر را به عنوان جوان برتر انتخاب و تجلیل کنیم که مسئولان باید این موضوع را در نظر داشته باشند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: جوانان معرفی شده از سوی مسئولان ادارات در فرمانداری، پایش می‌شوند و پس از انتخاب، در جشن جوان از آنان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.