به گزارش ایرنا؛ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین روز یکشنبه در مراسم امضای این تفاهم نامه که در حاشیه نشست خبری رئیس حوزه هنری قزوین در خصوص اعلام برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار انجام شد، گفت: در قالب این تفاهم نامه برپایی کارگاه های داستان نویسی، فیلمنامه نویسی، نمایشگاه عکس، پوستر و کاریکاتور در محل برپایی نماز جمعه مورد پیگیری قرار می گیرد.
حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب افزود: در این راستا حوزه هنری وسایل مورد نیاز برگزاری نمایشگاه ها و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز فضای مناسب مربوط به برگزاری کارگاه ها و تامین هزینه های اساتید و مدرسان را تامین خواهد کرد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر نماز جمعه در بیست شهر قزوین برپا می شود که به جز قزوین همگی مصلی ها فاقد زیرساخت های فرهنگی هستند و در این راستا تلاش داریم با همکاری حوزه هنری و بهره مندی از امکانات آن در جهت تقویت برنامه ها و زیرساخت های فرهنگی عمل کنیم.
حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: با همکاری حوزه هنری استان از این پس فیلم های ارزشی مورد قبول مقام معظم رهبری به فراخور مناسبت ها در مصلی های نماز جمعه قزوین به نمایش در خواهند آمد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه های عکس به مناسبت های مختلف در مصلی های نماز جمعه، گفت: این نمایشگاه ها هر هفته در یکی از شهرها برپا می شوند.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین همچنین با اشاره به جشنواره آدینه که به منظور تقویت ساحت مقدس نماز جمعه با همکاری حوره هنری سال جاری در استان برگزار می شود،گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا خردادماه است و اختتامیه آن نیز مردادماه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به تاثیرات چنین برنامه هایی در جذب جوانان و نوجوانان به نماز جمعه،افزود: از اهالی رسانه درخواست می شود برای ترویج نهاد نماز جمعه که ناب ترین سنگر برای دفاع از آرمان های انقلاب، امام و مقام معظم رهبری است، تلاش کنند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.