شهردار سگزآباد گفت: با تمهیدات لازم اجازه باقی ماندن حتی یک‌قطره آب در شهر و وارد شدن خسارت به مردم داده نشد

علی‌اصغر کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا مستقر در بوئین زهرا اظهار کرد: تمام تعطیلات نوروزی، پرسنل شهرداری سگزآباد در آماده‌باش کامل بوده، با تمهیدات لازمی که داخل شهر صورت گرفت اجازه باقی ماندن حتی یک قطره آب در شهر و وارد شدن خسارت به مردم داده نشد.

وی ادامه داد: براساس آبگرفتگی سد بالاخانلو و حاجی‌عرب و آب شدن برف‌های بالای کوه‌ها، در رودخانه حاجی عرب که در شرق سگز آباد در حال عبور است و به طرف حسین‌آباد جریان دارد دبی آب افزایش یافته است.

شهردار سگزآباد ابراز کرد: در راستای تمام تمهیدات لازم در مقابل افزایش آب رودخانه حاجی عرب، مجموعه شهرداری و شورای شهر ابتدا مسئولان را از خطر فوری که شهر و روستاهای پایین دست را تهدید می‌کرد مطلع کردیم. تمام اعضای شورا، پرسنل شهرداری، نیروی انسانی و تجهیزاتی که در دست داشتیم کنار سایر نیروهایی که از نقاط مختلف استان اعزام شده‌اند برای مدیریت این بحران به کار گرفته شده‌اند.

این مسئول بیان کرد: بیشتر فعالیت شهرداری نیروی انسانی بوده زیرا ما در مجموعه شهرداری تجهیزات نداشتیم و از بخش خصوصی کرایه کردیم که شامل یک‌دستگاه لودر، یک‌دستگاه بیل، دو دستگاه کامیون است.

وی افزود: از شهرداری‌های همجوار و حتی فرمانداری تاکستان نیز کامیون و لودر در اختیار قرار داده شده تا سیلاب‌ها با کمترین خسارت از محل دور شود و لحظه به لحظه کاهش یابد.

کیانی گفت: خدمات‌رسانی و کنترل سیلاب وظیفه ما بود تا بتوانیم این بحران را با روسپیدی پیش ببریم تا مشکل خاصی برای مردم پیش نیاید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.