به گزارش ایرنا در آیین افتتاح این نمایشگاه که به اهتمام سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شده است ماریا دوتسنکو رییس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین،داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قزوین در این مراسم گفت: نمایشگاه عکس همکاری های ایران و سازمان ملل برای به تصویر کشیدن همکاری‌های 70 ساله سازمان ملل متحد و ایران در تمام استان های ایران برگزار می شود.
علی حیدر شاه حسینی افزود: این نمایشگاه با هدف اطلاع رسانی در مورد حضور و همکاری ایران به عنوان یک کشور دوستدار صلح در سازمان‌های بین‌المللی از زمان تاسیس جامعه ملل و سازمان ملل متحد به مدت پنج روز با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برپا شده است.
وی با اشاره به مجموعه عکس ها و اسناد این نمایشگاه، اضافه کرد: 45 قطعه عکس از آرشیو مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران برای این نمایشگاه انتخاب شده اند.
شاه حسینی افزود: همچنین در این نمایشگاه عکس‌هایی از حضور شخصیت‌های برجسته ایرانی هنگام تاسیس این سازمان جهانی، سفر دبیران کل سازمان ملل متحد به ایران و گزیده‌ای از طرح‌های به اجرا در آمده این سازمان در ایران به نمایش گذاشته شده اند.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.