در ادامه این مطلب می خوانیم:پیکر مطهر سردار شهید، حاج حمید محمدرضایی که در دفاع از حرم به درجه رفیع شهادت نایل آمده است، بر دوش مردم قدرشناس قزوین تشییع شد.
صبح سه شنبه قزوین حال و هوای دیگری داشت؛ بسیاری از مرد و زن، پیر و جوان به استقبال سرداری آمده بودند که جان خود را در کف اخلاص خویش نهاد و برای حفظ امنیت کشور، پای در میدان نبرد با نیروهای تکفیری گذاشت.
مردم قزوین آمده بودند تا اثبات کنند هنوز هم قدرشناس تلاش‌های صادقانه مردان مردی هستند که ایثار و شهادت را سرلوحه خود قرار داده و لحظه‌ای برای جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب و امنیت کشور دریغ نمی‌ورزند.
این روزنامه در مطلبی دیگر با عنوان 'ژنرال های اقتصادی در دوران تحریم' به سخنان سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در اجلاس طرح انتخاب ملی پرداخته است.
در این مطلب به نقل از زرآبادی آمده است: ما باید قدر ژنرال‌های اقتصادی را در دوران تحریم بدانیم و با تلاش دولت و مجلس امیدواریم شاهد پویایی و شکوفایی اقتصاد باشیم.
اظهارات جناحی باعث دوری مردم از نماز جمعه شده است،مدال آوران ملی کشتی استان تقدیر شدند، گراند هتل بستر ساز تحولات اجتماعی در قزوین، جایزه بهترین مستند به فیلمساز قزوینی رسید و ... از دیگر مطالب این نشریه است.
روزنامه ولایت به مدیر مسئولی عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.