رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی با برنامه ریزی متنوع تر و جذاب تر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد درافشانی امروز پنجشنبه در بازدید اصحاب رسانه های داخلی و بین‌المللی از موزه مردم شناسی حمام قجر افزود: اولین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی در نوروز 97 با حضور 13 استان کشور برگزار شد و با استقبال بی نظیر شهروندان و گردشگران همراه بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با توجه به استقبال مردم در سال گذشته برای نوروز 98 متفاوت تر برنامه ریزی شده است، بیان کرد: طی رایزنی های صورت گرفته با هشت استان کشور، هریک از روزهای جشنواره به یک استان اختصاص داده شده است تا آیین، رسوم و برنامه های خود را برای گردشگران به نمایش بگذارند.

این مقام مسئول با اشاره به تقدیر رئیس فدراسیون بازی های بومی و محلی از ابتکار شهرداری قزوین در برگزاری جشنواره ملی فرهنگ و سنن عنوان کرد: این جشنواره در تقویم فدراسیون بازی های رومی و محلی کشور ثبت شده است.

درافشانی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای نوروز 98 تدارک دیده شده است، اظهار کرد: جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی از سوم تا نهم فروردین ماه 98 با اجرای برنامه های شاد و مفرح و با حضور هنرمندان مطرح کشوری برگزار می‌شود.

وی بر اهمیت تعامل با رسانه ها تاکید کرد و گفت: قلم اصحاب رسانه بیشتر از کارهای تبلیغاتی دیگر موثر است و باید قدردان زحمات اهالی رسانه بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.