به گزارش ایرنا، مریم بیدخام روز دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین افزود: این بازرسی ها براساس ابلاغیه وزارت کشور به استانداری ها ابلاغ شده و تا پایان فروردین ماه سال 98 ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این راستا امسال مانند گذشته گروه بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان به صورت محسوس و نامحسوس در جهت حفظ حقوق عامه و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از مراکز پایانه های مسافربری، ایستگاه های قطار، مراکز اقامتی و رستوران ها، بیمارستان ها، مراکز دارویی و درمانی، بانک ها و دستگاه های خودپرداز، جایگاه های سوخت، پایگاه های امداد و نجات و آتش نشانی ها، امدادخودروها، عوامل انتظامی و راهداری ها و کشیک ادارات آب و برق و شهرداری ها و تاکسیرانی بازرسی می کنند.
بیدخام با بیان اینکه همه دستگاه ها باید برای نوروز متولی بازرسی تعیین کنند،اظهار داشت: دستگاه ها و نهادهایی که به نوعی با مسافران نوروزی در ارتباط هستند باید در راستای خدمات بهتر کوشا باشند.
این مسئول به ضرورت رضایت مندی مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا سفر خوب و به یادماندنی را برای گردشگران نوروزی مهیا کنیم و قزوین به عنوان مقصد گردشگری در سرتاسر ایران معرفی شود.
بیدخام یادآور شد: به منظور افزایش کیفیت بازرسی های نوروزی ضمن افزایش محاسن و کاهش معایب برنامه ها، با افراد متخلف و کوشا به ترتیب برخورد قانونی و تشویق درنظر گرفته شده است.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.