به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز دوشنبه در نشست ستاد نماز جمعه شهر محمدیه با بیان اینکه خدمت به نماز جمعه عبادت است،افزود: یکی از مهم ترین وظایف ستادهای نماز جمعه پیگیری فعالیت های فرهنگی است که زمینه جذب جوانان و اقشار مختلف جامعه به نماز جمعه می شود.
وی اظهار داشت: اعضای ستاد نماز جمعه باید با انجام دادن اقدامات و مطالعات مختلفی علت عدم حضور جوانان در نماز جمعه را بررسی کرده و در همین راستا اقدامات لازم را انجام دهند تا بدین وسیله شاهد حضور پرشکوه جوانان در مساجد باشیم.
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قزوین با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب را که مدتی پیش از سوی مقام معظم رهبری منتشر شد را می توان از جهت های مختلفی بررسی کرد و می توان گفت که این بیانیه ترسیم‏کننده نقشه راه آینده انقلاب است‏.
فاطمی نسب با اشاره به اینکه امید بخشی و اعتماد آفرینی در سرتاسر بیانیه موج می‏زند، خاطرنشان کرد: این بیانیه واجد دستور کار برای همه بخش‏های انقلاب است و تمامی دستگاه ها و نهادها می توانند از این بیانیه برای خود دستورالعمل طراحی کنند.
وی با اشاره به اینکه این بیانیه برای همه بخش‏های جامعه روان و قابل فهم است‏،تصریح کرد: این بیانیه جامع و فراگیر نسبت به ظرفیت‏ها و چالش‏های اساسی پیش روی انقلاب است و از طرفی هم برای جهان اسلام و مستضعفان جهان الهام بخش است‏.
مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قزوین گفت: این بیانیه در عین پاسداشت زحمات نسل‏های اولیه انقلاب، اتکای خود برای ادامه راه را روی نسل جوان و انقلابی قرار داده و در عین پذیرش ضعف‏ها و کاستی‏های گذشته،بر حقانیت و درستی حرکت انقلاب اسلامی تاکنون تاکید دارد.
حجت فاطمی نسب گفت: امیدواریم با اجرای هر چه بهتر این بیانیه، پیشرفت روزافزون انقلاب اسلامی و برطرف شدن مشکلات مختلف در سراسر کشور را شاهد باشیم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.