در این مطلب که به قلم فتانه سعیدی نوشته شده می خوانیم: بررسی ردیف‌های لایحه بودجه 783 میلیارد تومانی سال آینده شهرداری قزوین در صحن علنی شورای شهر، واکنش های متعددی را از سوی نمایندگان مردم در پارلمان محلی برانگیخته است.
از جمله مخالفان لایحه پیشنهادی بودجه سال 98 شهرداری که اظهاراتش به هنگام بررسی آن در صحن شورا بازتاب زیادی را باعث شد، سیده منیره قوامی است.
سخنگوی پارلمان محلی گفت: برای برنامه پنج ساله دوم شهرداری زحمات زیادی کشیده شده تا این برنامه بر اساس نیازهای شهر تدوین شود و اگر مدیران شهرداری به این برنامه اعتقاد ندارند، اعلام کنند و آن را کاملا کنار گذاشته و بودجه را بر اساس نظرات خود تدوین کنند.
قوامی افزود: نمی‌توان برای مدیریت هزینه‌های شهرداری، نیازهای ضروری شهر را قربانی کرد، بلکه باید موارد غیرضروری را از ردیف هزینه‌های شهرداری حذف کرد و باید مشخص شود که جان و مال مردم این شهر اولویت دارد یا هزینه‌های غیر ضروری در شهرداری مهم‌تر هستند.
تیتر اول ولایت نیز به سخنان استاندار قزوین در دیدار با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان و تاکید وی بر همدلی و همکاری در عرصه های مختلف اختصاص دارد که گفته است همدلی و همکاری می‌تواند در عرصه‌های مختلف از جمله در رفع مشکلات اقتصادی تاثیرگذار باشد.
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این دیدار با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: مردم ایران هر زمان که احساس کنند فشار و توطئه‌های دشمنان بیش‌تر است، پرشورتر در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند.
ولایت همچنین در مطلبی به نقل از رییس اتحادیه فروشندگان مرغ، تخم مرغ و ماهی قزوین نوشته است: گرانی، تقاضا برای خرید مرغ را در قزوین کاهش داد.
در مطلب دیگری از این نشریه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از مسئولان دولت خواسته است برای صف های خسته کننده گوشت تدبیری کنند.
صادرات سه میلیون دلاری تجار قزوینی به ازبکستان، روزانه 2 برابر نیاز بازار گوشت مرغ توزیع می شود، هزینه 37 میلیارد تومان در نوسازی بافت های فرسوده استان و اهدای عضو، جلوه ای بارز از ایثار و فداکاری از دیگر عناوین این شماره روزنامه ولایت هستند.
روزنامه ولایت به مدیر مسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.