در این مطلب می خوانیم: استاندار قزوین تاکید کرد: ضمن مدیریت هزینه‌ها و نظارت بر عملکرد شهرداران باید با جدیت از جذب نیروهای سفارشی و غیر متخصص در شهرداری‌ها جلوگیری شود.
عبدالمحمد زاهدی با بیان اینکه، در یک سال اخیر شاهد کاهش صدور پروانه‌های ساخت و ساز بودیم، اظهار کرد: امسال شاهد کاهش 35 درصدی منابع شهرداری‌ها از این محل هستیم و این خبر خوبی نیست و نگرانی‌ها را بیشتر می‌کند.
وی افزود: باید بپذیریم که امسال شرایط خوبی نداریم و اگر در سال گذشته رونق نسبی را شاهد بودیم، اما در سال جاری ساخت و سازها بسیار کاهش یافته و برای سال آینده نیز چشم‌انداز خوبی پیش‌رو نداریم.
نماینده عالی دولت در استان از تلاش مدیرعامل سابق سازمان همیاری‌های شهرداری استان تشکر کرد و یادآور شد: اینکه آقای طاهری با ترازنامه و کارنامه مثبت سازمان همیاری‌ها را تحویل دادند باید تشکر کنیم که در این شرایط بدهی ایجاد نکردند و با مدیریت منطقی از شرایط عبور شد.
زاهدی اضافه کرد: مهمترین رسالت سازمان همیاری‌ها ایجاد درآمد و خدمت به شهرداری‌هاست و باید در ادامه مسیر هم شاهد عملکرد مثبت این سازمان باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد: از مدیرکل جدید امور شهری استانداری انتظار داریم نظارت بیشتری بر کار شهرداری‌ها داشته باشد، البته منظور ما مچ‌گیری نیست، اما انتظار می‌رود آموزش نیروها در اولویت باشد تا خطا به حداقل برسد.
در مطلب دیگری از ولایت، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین از احیای سینما ملت در طرح بازآفرینی سبزه میدان خبر داده است.
سخنان مدیرکل مدیریت بحران استانداری در خصوص وضعیت ایمنی بازار که نیاز به توجه و بازنگری دارد و همچنین سخنان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری که خواستار شتاب شهرداری ها در صدور پایان کار مسکن مهر است از دیگر عناوین این شماره ولایت هستند.
این نشریه همچنین در مطلب دیگری از معاون شهرسازی و معماری شهردار قزوین از متوقف شدن صدور پایان کار برای ساختمان ها دارای نمای رومی خبر داده است.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.