اکرم نجفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اصحاب رسانه حاضر در این تور به انعکاس دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب در روستاهای استان قزوین پرداختند.
وی اظهار داشت: در این تور 6 خبرنگار و سه مستند ساز به ثبت و انعکاس خدمات ارایه شده در سطح روستاهای استان قزوین پس از انقلاب اسلامی پرداختند.
این مسئول با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید به تشریح و تبیین خدمات ارایه شده از سوی نظام به بخش های مختلف از جمله در حوزه روستاها پرداخت، گفت: این تور رسانه ای که از روز گذشته آغاز شده است، امروز با بازدید اصحاب رسانه از برخی روستاهای قزوین به پایان می رسد.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه چهره روستاها پس از انقلاب اسلامی متحول شد به گونه ای که امروز بیشتر روستاهای استان قزوین از امکانات و زیرساخت های اساسی همچون آب، برق،گاز و مخابرات بهره مند هستند،اظهار داشت: ظرف یکسال گذشته بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات برای اشتغالزایی در سطح روستاهای استان پرداخت شده است که همه این موارد را باید به برکت انقلاب اسلامی دانست.
این مسئول همچنین گفت: آسفالت راه ها و معابر روستایی، اجرای طرح های هادی و بهسازی خانه های روستایی را باید از دیگر خدمات قابل توجه انقلاب و نظام به روستاهای کشور و استان قزوین دانست.
استان قزوین براساس سرشماری سال 95 دارای 827 روستای دارای سکنه است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.