به گزارش ایرنا، علی پرزحمت روز شنبه در اولین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای هماهنگی بانک های استان که در دادسرای قزوین برگزار شد، افزود: در ده ماهه نخست امسال، 24 جلسه اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار و معاونان وی و 57 جلسه فرعی برگزار شده که 502 مصوبه برای 315 واحد صنعتی و کشاورزی استان داشته است.
وی افزود: 63.2 درصد مصوبات ستاد تسهیل مربوط به بانکها بوده و 7.6 درصد به امور مالیاتی،10.1 درصد مربوط به تامین اجتماعی و 19.1 درصد مربوط به سایر دستگاه ها بوده است.
پرزحمت گفت: تاکنون 528 فقره درخواست تسهیلات رونق تولید در استان قزوین ثبت شده که 315 مصوبه در کارگره تسهیل و رفع موانع تولید استان داشته است.
وی ادامه داد: در نه ماهه نخست سال جاری، 106 فقره تسهیلات به مبلغ یک هزار و 260 میلیارد ریال در بخش رونق تولید در استان قزوین پرداخت شد.
پرزحمت در ادامه از تفویض اختیارات ثبت سفارش به استانها توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: تاکنون 980 ثبت سفارش در استان انجام شده که از این تعداد 410 درخواست تایید و 50 درخواست رد شده و مابقی در دست بررسی هستند.
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: قزوین رتبه چهار کشور را در زمینه ثبت سفارش دارد که به جهت تخصیص ارز نیمایی برای تولید صورت می گیرد.
استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.