به گزارش ایرنا، این دوره که به مدت سه روز ادامه می یابد، هفت رتبه داوری توسط مدرسان فدراسیون به مدت 3 روز تدریس می شود.
در این دوره بیش از 100 داور به نمایندگی از استان های آذربایجان غربی، گیلان، مرکزی و تهران حضور دارند.
در این دوره ارتقاء درجه داوری، موضوعات تا سطح ملی و ممتاز در دستور کار قرار دارد و مدرس این دوره آموزشی جواد سلیمی عضو شورای داوران بین المللی است.
تدریس به روز ترین قوانین داوری از نظر تئوری و عملی از مهمترین موضوعاتی است که در این سه روز به داوران آموزش داده می شود.

**تلاش برای اعزام داوران ایرانی به مسابقات آسیایی
قزوین - ایرنا - رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته ایران در خاشیه این دور به ایرتا گفت: هدف این فدراسیون ه اعزام داوران به مسابقات آسیایی سال آینده در کشورهای مالزی و ویتنام است.
جواد سلیمی افزود: یکی از مشکلاتی که در حوزه داوری کاراته با آن مواجه هستیم، نبود منابع مالی برای حمایت از داوران است و فدراسیون نیز قادر به حمایت تمام قد نیست.
وی یادآور شد: کسب رتبه لازم برای شرکت در المیپاد سال 2020 مستلزم سپری کردن 12 رویداد کشوری است که اکنون با وجود هزینه های بالا نیازمند حمایت های بیشتری هستیم.
وی اظهار داشت: استان قزوین با داشتن داوران مجرب و قهرمانان فراملی به عنوان یکی از قطب های کاراته در ایران به حساب می آید.
وی اضافه کرد: کلاس های داوری کاتا و کمیته تا سطح ممتاز درحال برگزاری است و استان قزوین از بین 56 داور بین المللی کاتا در کشور، دارای چهار داور زبده و مجرب است.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.