به گزارش ایرنا، در این بیانیه ها که نسخه های آن نیز به ایرنا نمابر شده، گروه ها و احزاب سیاسی با برائت از فتنه و معاندان نظام اسلامی و انقلاب بار دیگر بیعت خود را با امام شهدا، آرمان های نظام و مقام معظم رهبری اعلام کردند.

**قیام 9 دی برائت ملت از منافقین جدید و قدیم در تاریخ معاصر ایران بود
حزب موتلفه اسلامی به همین مناسبت بیانیه ای صادر کرد که به این شرح است:
ملت قهرمان ایران
دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی با هدف کلی اسلامیت و جمهوریت نظام به بهانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 88به میدان آمدند و با اجیر کردن مشتی فریب خورده در قالب یک نبرد نرم درصدد براندازی برآمدند.
در ادامه می خوانیم: تبهکاران سیاسی با همکاری منافقین، بهاییان منحرف، مارکسیست‌ها و با پشتیبانی همه دشمنان خارجی و با کمک بوق‌ های استکباری با اسم رمز تقلب عملا در میدان وارد شدند که نامی جز فتنه گری بر آن نمی توان گذاشت. قیام تاریخی 9 دی به این فتنه‌گری پایان داد و فتنه‌گران را با نام و نشان آنها محکوم کرد و داغ ننگ خیانت را برای همیشه بر پیشانی آنها نشاند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:
فتنه از آنجا آغاز شد که تیم رسانه‌ای رقیب با کوچ بی بی سی و رادیو آمریکا و رسانه‌های دشمن همگرایی خود را با نقشه های شوم دشمنان اسلام در جهت اجرای یک انقلاب به اصطلاح مخملین اعلام کردند.
در حقیقت می توان قیام 9 دی را روز برائت ملت از منافقین جدید و قدیم در تاریخ معاصر دانست. این قیام جلوی بدعت در مردم سالاری دینی را گرفت و اجازه بازگشت دیکتاتورها به صحنه حکومت و استعمار کشور را نداد و قانون اساسی را فصل الخطاب منازعات سیاسی معرفی کرد.
امروز با گذشت 9 سال از آن فتنه کور، باز دشمن دنبال تدارک نبرد نرم دیگری است.

**هیچ جریانی امکان نفوذ در بین ملت ایران را ندارد
اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین نیز به مناسبت یوم الله 9 دی بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه نهم دی و حضور یکپارچه مردم در این روز، بارِ دیگر نشان داد که هیچ جریانی امکان نفوذ در بین ملت ایران را نداشته و بصیرت این ملت هر فتنه و توطئه ای را خنثی خواهد ساخت.
فریادِ خروشان مردم بر سر دشمنان این انقلاب همواره بر سر زبان هایشان بوده و قدم ها در راه امام و رهبری و آرمان های شهدا همواره استوار خواهد ماند.
اکنون و در آستانه چهل سالگی انقلاب، ملتِ ایرانِ اسلامی بار دیگر ثابت خواهند کرد که بصیرت طلبی و ولایت مداری را رها نکرده و دستِ هر متجاوزی را از این خاک کوتاه خواهند کرد.

**یوم الله 9 دی تقابل نظام سلطه با اسلام بود
سازمان بسیج رسانه استان قزوین نیز در بیانیه ای اظهار داشت:
رَبَّنا لا تَجْعَلْنا فِتْنَةً لِلْقَوْمِ الظّالِمینَ
خداوندا! ما را دستخوش فتنه (و بلای) مردم ستمکار قرار مده .. (یونس آیه 85)
9 دی ماه سال 88 تجلی حماسه عاشورایی و میثاق معنا دار امت با مقام عظمای ولایت و نقطه سرنوشت ساز تقابل نظام سلطه و جبهه استکبار با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود.
حماسه‌ای ماندگار و عبرت آموز که با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران شکل گرفت و حماسه‌ای که به فرموده رهبر معظم انقلاب، تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان ‌ها و ارزش های انقلاب است.
این بیانیه اضافه می کند: حماسه بی‌نظیر و تاریخی ۹ دی به همه دشمنان درونی و بیرونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات کرد که مردم نجیب ایران اسلامی همانگونه که در طول 40 سال گذشته نشان داده‌اند با حضور به موقع خود در صحنه و تا آخرین نفس و قطره خون از آرمان‌ها و ارزش های انقلاب و راه ولایت دفاع خواهند کرد و وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها هیچ خدشه‌ای در اراده عظیم و پولادین این ملت وارد نخواهد کرد.
در پایان این بیانیه نیز آمده است: اصحاب رسانه استان قزوین با پاسداشت ایام الله حماسه ۹ دی، امسال نیز هم گام با آحاد مردم بصیر و ولایتمدار استان، و پیرو بیان مقام معظم رهبری که می‌فرمایند' شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز و حضور در لحظه‌ مناسب، اساس کار مؤمن است...' با حضور در تجمع بزرگ گرامیداشت حماسه ۹ دی در خیابان شهدا قزوین (و دیگر نقاط استان) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری همراه مردم غیور ایران اسلامی، همزبان و همدل خواهند بود.
پیش از این نیز بسیاری از گروه ها، احزاب، سازمان ها و دستگاه های اجرایی با صدور بیانیه و اطلاعیه بر حضور گسترده مردم در گردهمایی 9 دی ماه تاکید داشتند.
دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و استاندار قزوین به اتفاق شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز با صدور بیانیه های جداگانه مردم را به راهپیمایی روز 90 دی ماه دعوت کرده بودند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.