معاون سیاسی- امنیتی فرماندار آبیک در جلسه شورای سلامت شهرستان با بیان این موضوع که مباحث حوزه سلامت غذایی باید با حساسیت خاص پیگیری گردد، خطاب به مدیران دستگاههای ذیربط تصریح کرد: تخلف در حوزه امنیت غذایی و سلامت شهروندان قابل اغماض نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جلسه شورای سلامت شهرستان آبیک با ریاست مرتضی کشاورز کلهر و با حضور بخشداران بخشهای تابعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئول در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان آبیک، ضمن تاکید بر تعامل و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی برای حفظ سلامت شهروندان اظهار کرد: سلامت مردم مقوله‌ای بسیار مهم است و باید تلاش کنیم با تعامل و همکاری بین مسئولان و مردم مشکلات این حوزه را به حداقل برسانیم و شاهد تغییرات اساسی در حوزه ارتقاء شاخص های بهداشتی شهرستان باشیم.  

وی خطاب به دستگاه‌های مسئول تصریح کرد: گشت و نظارت‌های مشترک با اولویت مراکز حساس  را با اهتمام ویژه در دستور کار قرار دهند.

در این جلسه موضوعاتی در حوزه مدیریت فاضلاب شهرکهای صنعتی، دفع زباله و پسماند شهرها و روستاها، فنس کشی جایگاه زباله و انتقال زباله ها به سایت محمد آباد، جمع آوری سگهای ولگرد  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.