آیت اللله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در نشست ماهانه ائمه جمعه استان که در دفتر امام جمعه بویین زهرا برگزار شد، افزود: با توجه به فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی باید برنامه ریزی ها در جهت برگزاری هرچه باشکوه این مراسم باشد.
وی ادامه داد: بیان مسایل و مشکلات مردم از طریق تریبون های نماز جمعه و دعوت و تشویق نوجوانان و جوانان در مراسم های عبادی و سیاسی نمازهای جمعه و جماعات باید بیش از گذشته مورد توجه ائمه جمعه و جماعات باشد.
به گفته امام جمعه قزوین، همه ما سربازان مقام معظم رهبری هستیم و باید تلاش کنیم تا نسبت به مسایلی که ایشان برروی آنها حساسیت دارند دقت و توجه بیشتری به خرج داده و در اجرای منویات ایشان بکوشیم.
آیت الله عابدینی در ادامه به خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان و سوریه اشاره کرد و یادآور شد: البته این شاید خبر خوبی باشد اما این کشور شاید بخواهد با این کار ذهن ها را منحرف کرده تا دست به کارهای خطرناک تری بزند و باید بیش از گذشته مراقب باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود به مسئولان استان خاطرنشان کرد تا از تخلیه زباله های صنعتی سایر استان های کشور در قزوین خودداری به عمل آورند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.