به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در آئین معارفه 2 از مدیران زن استانداری قزوین با تقدیر از مدیرکل پیشین دفتر بازرسی عملکرد استانداری افزود: دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری خصوصا در جلب رضایتمندی عمومی از دستگاه ها، حوزه ای بسیار اثرگذار است و اگر نظارت های آن با دقت باشد نتایج مطلوبی برای استان به همراه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور ناشی از نظارت های ضعیف بوده و شکایات زیادی هم در این خصوص وجود دارد،اضافه کرد: امیدواریم مدیریت جدید بتواند در این جهت گام های موثری برای بهبود عملکرد دستگاه ها بردارد.
زرآبادی با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری،ادامه داد: خانم ربیعی پیش از این در کسوت اولین بخشدار زن استان در بخشداری البرز عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد.
وی همچنین گفت: با وجود آن که مخالفت های زیادی با انتصاب بانوان در مسئولیت های سیاسی چون فرمانداری ها و بخشداری ها می شود اما بانوان ما نشان داده اند که مدیریت در این بخش ها ها با توانمندی و فارغ از جنسیت امکان پذیر است.
زرآبادی بر استفاده از ظرفیت داخلی هر بخش برای ارتقا تاکید کرد و از مدیران خواست با ترسیم مسیر پیشرفت برای خود ، اقدام به کادرسازی برای آینده کنند چرا که تجربه نشان داده، مدیرانی که از دل همان دستگاه منصوب می شوند عملکرد بهتری هم دارند.
در پایان این نشست، معصومه مرادیان و صدیقه ربیعی به ترتیب به عنوان مدیران کل بازرسی، عملکرد و حقوقی و بانوان و خانواده استانداری قزوین معرفی شدند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.