به گزارش ایرنا، این نمایشگاه با حضور 50 مشارکت کننده در عرصه‌های مختلف شامل آتلیه و خدمات عکاسی و فیلم ‌برداری، گل‌آرایی و تزئینات مراسم، موسسه های تشریفاتی و باغ‌تالارها، شرکت‌های ارایه دهنده خدمات و مراکز فرهنگی و هنری برپا شده است.
این نمایشگاه از امروز تا 23 آذرماه از ساعت 15 الی 21 برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به ایرنا گفت: ازدواج آسان و پرهیز از اسراف و تجمل گرایی و الگوگیری از سیره حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) از مواردی است که در امر ازدواج باید مورد توجه جوانان قرار گیرد.
هادی طاهرخانی افزود: ترویج فرهنگ ازدواج آسان، به موقع و آگاهانه، الگوسازی مناسب برای ازدواج جوانان، کارگاه‌های مشاوره ازدواج آسان، عفاف و حجاب، برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی افزود : همچنین مراسم جشنی با موضوع عنوان نمایشگاه با مشارکت و همکاری برخی از موسسات و نهادهای مربوطه و فعال در زمینه ازدواج آسان طی ایام برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.