به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی که در حسینیه امینی ها برگزار شد، تاکید کرد: در این دوره از جشنواره 141 اثر از سراسر کشور و در سه بخش تولید محتوای دیجیتال، فعالیت های فرهنگی دیجیتال و ایده های دیجیتال به دبیرخانه ارسال شد.
اکبر اسکندرنژاد با بیان اینکه جشنواره رضوی به دنبال استفاده هدفمند از ظرفیت فضای مجازی است، برلزوم توجه بیشتر به حوزه تولید در فضای مجازی و محتوای اسلامی تاکید کرد.
در پایان این مراسم نفرات برتر این دوره از جشنواره معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.
در بخش فعالیت های فرهنگی دیجیتال، نرم افزار گل های رضوان ساخته حجت نورمحمدی از لرستان عنوان سوم را کسب کرد و پایگاه اینترنتی واجب فراموش شده اثر جواد زحمتکش مایوان از استان خراسان رضوی شایسته تقدیر شد.
همچنین در بخش تولید محتوای دیجیتال، نرم افزار تلفن همراه شاهچراغ توسط بهنام جعفری از استان فارس عنوان دوم، نرم افزار تلفن همراه ضامن آهو ساخته سمیه صادقی از قم عنوان سوم را به خود اختصاص دادند
در بخش نرم افزارهای تلفن همراه نیز نرم افزار مشهد گردی نیما محسنی از تهران عنوان شایسته را کسب کرد.
از سوی هیات داوران جشنواره همچنین رضا تروان از زنجان با ساخت مجموعه کلیپ های رضوی را به عنوان نفر دوم و جواد توکلی با کلیپ زائر امام رضا (ع) را به عنوان سوم کلیپ دیجیتال در بخش تولید محتوای دیجیتال معرفی کرد.
هیات دوران ششمین جشنواره تولیدات محتوای رضوی در فضای مجازی در بخش ایده دیجیتال رضوی هیچ اثری را شایسته دریافت نشان جشنواره ندانست.
ستاد اجرایی این جشنواره در جهت معرفی سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، به ویژه شور و شعور حسینی در راهپیمایی اربعین اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی عکس از راهپیمایی این مراسم فرهنگی دینی با موضوع عکس و راهپیمایی با عنوان از توس تا نینوا کرد که از میان آثار ارسالی به مریم کشاورز مسعودیان و نرگس ابراهیم خانی جایزه و لوح تقدیر اهدا کرد.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.