به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی معبودی روز دوشنبه در نشست مشترک روابط عمومی ها و رسانه های استان که با موضوع برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید قزوین برگزار شد، افزود: فرهنگ جهاد و شهادت به معنای رها نکردن راه روشن و با سعادت و جلوگیری از برگشتن به ارتجاع است.
وی اضافه کرد: با چنینی تعریفی، آنها که به تعبیر مقام معظم رهبری به دنبال بازگشت به ارتجاع و نوکری آمریکا و تجلیل رضاخانی هستند در زمره اهالی این فرهنگ قرار ندارند چرا که فرهنگ جهاد و شهادت حتی تا بهای جان، ذلت ناپذیر است.
حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت به دنبال تکیه بر صاحب اصلی همه عالم، یعنی خداوند است، ادامه داد: اگر امروز دولت آمریکا با سر و صدا از همه تعهدات و عهدنامه ها خارج می شود، ما تنها با ایمان و توکل به خداوند، و نه تکیه بر کدخدایی است که بر همه معضلات فائق می آییم.
این مسئول با تاکید بر اینکه فرهنگ جهاد و شهادت باید به خوبی در جامعه نهادینه شود افزود: رسانه ها و روابط عمومی ها می توانند با تکیه بر قدرت قلم خود این فرهنگ متعالی را ترویج کنند.
حجت الاسلام معبودی در ادامه با اشاره به اینکه در فرهنگ جهاد و شهادت، با گروه و امکانات کمتر در برابر گروه های بزرگ و با امکانات پیشرفته نیز می توان پیروز شد، تصریح کرد: حادثه کربلا و قرار گرفتن اصحاب 72 نفره امام حسین (ع) در مقابل لشکر سه هزار نفری یزید و همچنین هشت سال دفاع مقدس، وعده قرآن کریم را تداعی می کند که می فرماید 'چه بسا گروه مومنان هرچند قلیل در مقابل لشکر پر تعداد کفر و باطل به پیروزی رسیده اند'.
حجت الاسلام معبودی در ادامه اظهار امیدواری کرد کنگره سه هزار شهید استان قزوین با تلاش رسانه ها و روابط عمومی ها بتواند ضمن بازتاب جهانی در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت موفق عمل کند.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.