به گزارش ایرنا، حمیدرضا فولادگر روز دوشنبه در نشست گفت و گوی بخش خصوصی و دولت استان قزوین افزود: ستاد رفع موانع تولید در استان ها می توانند در حوزه تسهیلات بانکی می توانند مصوبات لازم الجرا داشته باشند و این موضوع به زودی از سوی بانک مرکزی به بانکها اعلام خواهد شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره معافیت مالیاتی برای نرخ اوراق خزانه، گفت: یکی از دلایل تصویب بند واو تبصره پنج بودجه در بحث تهاتر، کمک به حوزه تولید و پیمانکاران و پرداخت مطالباتی است که این بخش از دولت دارد.
وی با اشاره به قانون شعاع 120 کیلومتر فاصله از تهران برای استقرار صنایع که شامل حال برخی استان های نزدیک پایتخت می شود، گفت: در راستای حمایت از تولید این قانون را اصلاح کردیم به نحوی که معافیت های مالیاتی برای تولیدکنندگان ایجاد شد.
فولادگر اضافه کرد: در آیین نامه جدید شعاع 120 کیلومتر فاصله از تهران به شکل هوایی تعریف شد که این موضوع موجب شد برخی صنایع از جمله در قزوین در محدوده آن قرار گرفته و به دلیل مسایل مالیاتی درخواست تغییر در قانون را داشته باشند که پیگیر این مساله در مجلس و دولت هستیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حل مسایل و مشکلات اقتصادی کشور به کمک همه جانبه دولت، مجلس و دستگاه قضا و همچنین همراهی مردم نیازمند است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.