به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با اعضای بسیج رسانه استان قزوین ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: ابعاد مختلف این دوران نیازمند مطالعه و بررسی بیشتر است چرا که با انتقال ارزش های آن در این دوران می توان بر بسیاری از مشکلات کشور فائق آمد.
این مسئول نظامی، فعالیت رسانه ها در جهت حفظ ارزش های اسلامی را مهم و تاثیرگذار دانست و اضافه کرد: اصحاب رسانه در ترویج و نشر ارزش های دفاع مقدس نقش بی بدیلی داشته و در این راه وظیفه بسیج رسانه بسیار حساس بوده زیرا دشمن در عرصه جنگ نرم با هجوم تبلیغاتی و رسانه ای خود در پی القای انحراف اذهان عمومی و تزریق بذر ناامیدی در جامعه اسلامی ما است.
سرهنگ طاهرخانی ادامه داد: در چنین شرایطی باید دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، به ویژه در حوزه های دفاعی، علمی و فناوری توسط رسانه ها بازگو و تشریح شود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید قزوین در آبان ماه سال جاری، افزود: بسیج رسانه باید از ظرفیت خود به منظور برگزاری هر چه بهتر این رویداد فرهنگی و معرفی آن به مردم استفاده حداکثری کند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، گفت: یکی از اقدام های انجام شده چاپ کتابی در خصوص شهدا بوده که در این راستا و در 2 سال گذشته 60 عنوان کتاب تدوین و منتشر شده و تلاش داریم تا این تعداد را به مناسبت برگزاری کنگره شهدا به عدد 90 عنوان برسانیم.
سرهنگ طاهرخانی در پایان با بیان اینکه از کتاب های منتشر شده، هشت عنوان مربوط به بانوان ایثارگر و خانواده معظم شهدا است، اظهار داشت: هدف از انتشار این کتاب ها ارایه آنها به جوانان و نوجوانان با هدف آشناسازی با اهداف و ارزش های دوران دفاع مقدس است.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.