به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی کمیته فضا سازی کنگره سه هزار شهید استان قزوین، اظهار داشت: دستگاه های مسئول باید علاوه بر آماده سازی پرچم های مورد نیاز با طرح کنگره، طراحی فاز 2 المان از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان را نیز به اتمام برسانند.
وی اضافه کرد: خوشبختانه برخی دستگاه ها مانند شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، بنیاد شهید و حوزه هنری تلاش قابل قبولی را در این راستا به عمل آورده اند.
این مسئول ادامه داد: شرکت نمایشگاه های بین المللی نیز با در اختیار قرار دادن فضای نمایشگاهی خود از پنجم تا 27 آبان ماه جهت آماده سازی کنگره و تقبل برخی هزینه ها، حضوری پررنگ و موفق از خود نشان داده است.
وی تصریح کرد: پیشنهاد می شود دستگاه هایی که از برنامه های زمانبندی شده خود عقب هستند در صورت نیاز، بدون در انتظار ماندن برپایی جلسات کمیته های این کنگره و با برگزاری جلسات داخلی نسبت به رفع برخی کارها اقدام کنند.
نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه اظهار داشت: از چهار سال گذشته کمیته جمع آوری اطلاعات با جذب و آموزش یک هزار نفر اقدام به ثبت مشخصات شهدای استان در قالب فیلم و فایل های صوتی کرده است.
حسن شکیب زاده ادامه داد: هم اکنون 80 درصد از برنامه جمع آوری اطلاعات مربوط به شهدای استان به انجام رسیده است.
وی با اشاره به پایگاه اطلاع رسانی خط سرخ این نهاد، تاکید کرد: مجموعه آثار شهدای استان در این بارگاه به روز رسانی شده و استقبال خوبی نیز از آن به عمل آمده است.
شکیب زاده در پایان به کار طراحی و نصب تابلوی 670 شهید شهر قزوین اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه والدین 2 هزار و 220 شهید استان در قید حیات هستند، دیدار و تجلیل از این خانواده های معزز در راس برنامه های بنیاد شهید و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی قرار دارد.
کنگره سه هزار شهید استان از 19 آبان ماه سال جاری به مدت 6 روز در شهر قزوین برپا می شود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.