به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی بعدازظهر پنجشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات بخش اسفرورین شهرستان تاکستان افزود: این سفرها جنبه کارشناسی دارد و به تصمیم گیری و حل بهتر مشکلات از سوی مدیران کمک می کند.
وی با بیان اینکه در وضعیت کنونی، مدیران باید برای حل مسایل و مشکلات مردم وقت و انرژی دوچندان بگذارند، اظهار داشت: شان مسئولان خدمت رسانی به جامعه و نظام است.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به تشکیل صندوق کشمش تاکستان، اظهار داشت: از ظرفیت این صندوق می توان به شکل بهتر و بیشتر برای حل مشکلات تولیدکنندگان این منطقه بهره برد.
وی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان و باغداران سهام دار نسبت به فعالیت اتحادیه ها اعتماد لازم را ندارند اما به آنان اطمینان می دهیم فعالیت صندوق کشمش در راستای منفعت رسانی به آنهاست.
زاهدی افزود: 200 میلیارد ریال اعتبار صندوق کشمش برای توسعه فعالیت های این بخش و کمک به حل مسایل و مشکلات تولیدکنندگان صرف می شود.
استاندار قزوین در ادامه اظهار داشت: تعریض جاده اسفرورین شال از طرح های ملی در دست اقدام است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین نیز در این دیدار با اشاره به مزایای صندوق کشمش تاکستان، اظهار داشت: سهام داران باید اعتماد کاملی به برنامه های این صندوق داشته باشند تا این تشکیلات با همراهی دولت بتواند کمک قابل توجهی را در حوزه فروش در زمان مناسب و قیمت گذاری محصولات داشته باشد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.