به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علیرضا آشناگر در نشست بررسی مشکلات صنایع استان در تاکستان افزود: به دلیل نوسانات ارزی و مشکلات اقتصادی بسیاری از واحدهای تولیدی استان با مشکلات زیادی مواجه شده اند که به دنبال آنها تنش های کارگری و اجتماعی نیز در استان ایجاد شده است.
وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی استان،اضافه کرد: انباشت بدهی واحدهای تولیدی به دستگاه های مختلف از قبیل اداره مالیات، تامین اجتماعی و بانک ها به مشکلات صنایع دامن زده است که باید برای حل آنها فکر اساسی کرد.
آشناگر اضافه کرد: پرداخت معوقات کارگری از دیگر مشکلات صنایع استان است که در کمیسیون های کارگری استان به آن پرداخته می شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: برخی از واحدهای تولیدی استان مانند نازنخ و مه نخ برای پرداخت 120 میلیارد ریال معوقات 600 کارگر بازنشسته خود با مشکل مواجه هستند که باید با راهکارهای مناسب این مساله را حل کرد.
وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و هماهنگی دستگاه ها بتوانیم بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی استان را حل کنیم و از این شرایط سخت اقتصادی نیز با موفقیت عبور نماییم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.