‍به گزارش ایرنا، حکمت الله داودی سه شنبه شب در نشست صحن علنی شورای اسلامی اسلامی شهر قزوین با اشاره به آخرین تصمیمات در خصوص طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع)، گفت: در نشست ساماندهی این طرح در استانداری مقرر شد تا گسترش فضا برای طرحی که پیش‌بینی شده بود، محدود و فضاهای تجاری از طرح خارج شوند.
رییس شورای اسلامی شهر قزوین، سهم اداره کل راه و شهرسازی را در این طرح 50درصد، سهم شهرداری را 30درصد، سهم اوقاف و امور خیریه را 15و سهم میراث فرهنگی را پنج درصد اعلام کرد که البته این سهم پنج درصدی مربوط به بقعه اصلی امامزاده است.
داودی اظهار داشت: تاکنون 149پلاک در این طرح تملک و تخریب شده و 80 پلاک دیگر مانده که با تزریق مبالغ مورد نیاز برای تملک آنها نیز نیز اقدام خواهد شد.
رییس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: تاکنون اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین 45میلیارد ریال، اداره کل راه و شهرسازی 115میلیارد ریال و شهرداری 95میلیارد ریال برای تملک این پلاک ها پرداخت کرده اند.
رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از شهرداری خواست نسبت به آماده سازی فضای شهر و همچنین ساماندهی بهتر اتوبوس ها و تاکسی ها نهایت تلاش خود را کند.
در نشست شورای ترافیک استان قرار شد ستاد مهر برای ساماندهی ترافیک در روز بازگشایی مدارس زیر نطر استانداری تشکیل و تمام موارد مربوط به بازگشایی هرچه بهتر مدارس در آن مورد پیگیری قرار گیرد.
داودی در ادامه با اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر قزوین با دانشگاه علوم پزشکی در جهت اهدافی که این دانشگاه برای ارتقای سلامت مردم دنبال می کند،افزود: شورای پنجم نگاه ویژه ای به سلامت مردم دارد و برای اولین بار کمیسیونی به نام سلامت و ورزش را در این دوره تشکیل داد که می توان مولفه های سلامت اجتماعی و درمان را در آن مورد بررسی و توجه قرار داد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.