به گزارش ایرنا، در این میزگرد که با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، رییس پلیس راهور شهرستان قزوین و معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، تدابیر اندیشیده شده جهت کاهش میزان بار ترافیک و امنیت دانش آموزان در روزهای آغاز سال جدید تحصیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سرهنگ مهرداد حسن پور، رییس پلیس راهور شهرستان قزوین در این جلسه گفت: پلیس از اول مهرماه و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید برای عادی شدن شرایط ترافیکی و حوادث احتمالی حضوری جدی و فعال در سطح شهر خواهد داشت.
وهاب میزانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین هم اظهار داشت: با توجه به ایجاد زیرساخت های لازم از جمله نصب چراغ های هوشمند در سطح شهر، پیش بینی می شود امسال نیز همانند سال گذشته مشکلی در خصوص مسایل ترافیکی نداشته باشیم.
توفقیق محمدحسینی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این نشست گفت: همه یک هزار و 600 واحد آموزشی مناطق چهارده گانه استان با همکاری انجمن های اولیا و مربیان خود هماهنگی های لازم را در خصوص تعیین سرویس های مدارس به عمل آورده و در این زمینه هیچ جای نگرانی نیست.
مشروح گفت و گوهای صورت گرفته در این میزگرد طی روزهای آینده از سوی ایرنا منتشر خواهد شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.