اسماعیل عرشیان عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکسی های مورد نظر همگی دارای مدل سال 85 به بالا بوده و از سال آینده نیز هیچ تاکسی فرسوده ای حق دادن سرویس به مدارس را نخواهد داشت.
این مسئول با بیان اینکه تاکسی های سرویس مدارس امسال قزوین در قالب 30 پیمانکار ذیصلاح فعالیت خواهند داشت، یادآور شد: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده متاهل بودن، داشتن حسن شهرت، سوء پیشینه و عدم اعتیاد از جمله موارد انتخاب رانندگان برای سرویس های مدارس بوده است.
به گفته وی، داشتن معاینه فنی و وجود دستگاه اطفا حریق نیز از دیگر الزامات رانندگان برای فعالیت در سرویس های مدارس در نظر گرفته شده بود.
عرشیان تاکید کرد: امسال از سوی کارگروه نظارت بر عملکرد رانندگان تاکسی سرویس مدارس قزوین بر تعداد دانش آموزان استفاده کننده از سرویس ها نظارت دقیقی هم از سوی پلیس راهور به عنوان ناظر و هم از سوی گشت های سازمان تاکسیرانی صورت خواهد گرفت و در صورت مشاهده دانش آموزان اضافی در تاکسی ها با رانندگان خاطی برخورد خواهد شد.
هم اکنون از سه هزار و 780 دستگاه تاکسی موجود در شهر قزوین، یک هزار و 250 خودرو فرسوده بوده که 469 دستگاه آن را تاکسی های پیکان تشکیل می دهند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.