به گزارش ایرنا ، حمید رضا الله بداشتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این رزمایش خدمت رسانی 150گروه جهادی و 20گروه اقشاری به منظور خدمت رسانی به مردم مناطق حاشیه شهرها به صورت سازمان یافته به ارایه خدمت می پردازند.
وی اظهارداشت :گروههای جهادی از نهم تا 22شهریور ماه خدمات اجتماعی ، فرهنگی ، معیشتی ، سلامت ، کار آفرینی ، اشتغال ، توانمند سازی ، بهسازی و نوسازی منازل مسکونی و پرداخت تسهیلات کم بهره را به مردم مناطق ارایه خواهند کرد.
الله بداشتی خاطر نشان کرد: مدت زمان خدمات رسانی نیروهای جهادی به هر یک مناطق کمتر توسعه یافته به مدت سه تا 10روز است که همراه با مسئولان سایر دستگاههای اجرایی و حمایتی با استقرار میز خدمت در آن منطقه خدمت رسانی لازم را خواهند داشت .
وی با بیان اینکه این گونه خدمت رسانی به مردم مناطق حاشیه شهرها به صورت مستمر خواهد بود ، افزود: مهمترین هدف از برگزاری این رزمایش خدمت رسانی، بهره مند شدن مردم ازخدمات بیشتر اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی سپاه و بسیج به عنوان بازوی دولت و از جنس مردم است .
رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ادامه داد: ارایه آموزش های فرهنگی شامل خود امدادی ، دگر امدادی ، امداد ونجات ، مواجه با مخاطرات ، زلزله و طوفان و در اختیار قرار دان بسته های حمایتی با همکاری کمیته امداد به محوریت بسیج سازندگی از دیگر برنامه های قابل اجرا در این رزمایش است .
الله بداشتی ادامه داد: مرمت و بازسازی شبکه های آبرسانی ، احداث زمین چمن مصنوعی ، احداث کتابخانه و ایجاد شبکه های آبرسانی از دیگر فعالیت های سپاه و بسیج در مناطق محروم است به گونه ای که در حال حاضر به منظور مبارزه با بیابانزایی در منطقه بویین زهراو جنوب آبیک دو هزارو 600هکتار اراضی بیابانی نهالکاری شده است .
وی از رسانه ها به عنوان مهمترین و کارآمد ترین عنصر اجتماعی یک نظام یاد کرد و گفت : امروز دشمنان رسانه ای ما به دنبال این هستند که انقلاب اسلامی 40سالگی خود را نبیند، بنابراین برزگترین رسالت رسانه ها ایجاد امیدواری و اعتماد بیشتر مردم به نظام است .
رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: با وجود چالش ها و تنگناههای اقتصادی که در کشور حاکم است و دشمنان نیز در حوزه اقتصادی و جنگ نرم از طریق شبکه های مجازی ، ماهواره و رسانه ورود پیدا کرده اند رسانه ها باید مطالبه گرانه و نقادانه حقوق مردم را مطالبه و در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا باشند.
الله بداشتی ادامه داد: سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون دستاوردها انقلاب را حفظ کرده و اقدامات خوبی را نیز در این زمینه انجام داده و با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مردم فهیم همیشه سربلند بوده است .
وی تصریح کرد:از ابتدای انقلاب تا کنون همیشه سپاه و بسیج به دنبال رفع کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در نقاط کمتر توسعه یافته بوده و اگر این اقدامات برای مردم به خوبی از سوی رسانه ها انعکاس داده شود نور امید در دل مردم بیشتر شده و بسیج نیزدر دیگر ماموریت های خدمت رسانی موقق تر عمل خواهد کرد
/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.