حجت الاسلام قطبی مدیر کل محترم امور فرهنگی و اجتماعی استانداری اصفهان، از نگارستان امام خمینی(س) بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، حجت الاسلام قطبی، مدیر کل محترم امور فرهنگی و اجتماعی استانداری اصفهان، از قسمت های مختلف نگارستان امام خمینی(س) از جمله نمایشگاه یاد ایام که به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا گردیده بود و همچنین موزه آثار هنری بازدید کرد.

در این بازدید، حجت الاسلام قطبی، ضمن دیدار با مدیر نمایندگی اصفهان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و آشنایی با فعالیت های مختلف این دفتر به ارائه راه کارهایی جهت ارتقاء بخش های مختلف نگارستان امام خمینی (س) پرداخت.

مجموعه نگارستان امام خمینی(س)، در سال 1375 به همت نمایندگی استان اصفهان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی آغاز به کار نمود. نگارخانه، موزه دائمی آثار هنری، نمایشگاه دائم کتاب و سالن نمایش و اجتماعات بخش های مختلف این مجموعه هستند.

نمایشگاه یاد ایام شامل 70 عکس برگزیده از جنگ تحمیلی، 14 اثر منتخب هنری و 300 عنوان کتاب در رابطه با امام و انقلاب می باشد که از اول مهرماه و به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، برپا شده است و تا پایان شهریورماه، همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 14، به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.