با «سیروان خسروی»، «بهار نزدیکه» + موسیقی

شاید بتوان ترانه «بهار نزدیکه» را یکی از محبوب ترین ترانه های موسیقی پاپ درباره نوروز و فصل بهار در بین آثار خوانندگان جوان به حساب آورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی جی پلاس، «سیروان خسروی» با انتشار سه آلبوم و چندین تک آهنگ موفق منتشر و قطعاتی که برای دیگران ساخت، توانست به عنوان یکی از خوانندگان پاپ جوان شناخته شود. روند کار او پلکانی بوده و بیشتر در جایگاه تنظیم کننده آهنگ های دیگران فعالیت کرده و موفق نیز بوده است.

از جمله افرادی که «خسروی» با آنها همکاری داشته می توان «رضا صادقی»، «زانیار خسروی»، «احسان خواجه امیری»، «شهاب رمضان»، «بهنام صفوی»، «مهدی یراحی» و «امیر یگانه» را نام برد. به طور قطع، «خسروی» مسیر و سبک خود را پیدا کرده، هر چند در کارهایش همچنان به دنبال تجربه است. او در کارهایش کمتر مقلد دیگران است و سعی می کند سبک خود را ارائه دهد و شاید فاصله بین منتشر شدن آلبوم هایش را بتوان دقت بیشتر بر روی کارها دانست که همین حساسیت باعث شده او بارها به عنوان بهترین موسیقی دان و تنظیم کننده موسیقی پاپ در کشور برگزیده شود.

گروه او امسال در بخش پاپ سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر قطعات «دوست دارم زندگی رو»، «به همین زودی»، «نه نرو»، «اگه تو مال من نیستی»، «کجایی تو»، «خاطرات تو»، «جاده»، «بارون پاییزی»، «بازم بتاب» و «بی‌قرار» را اجرا کرد که مورد توجه علاقه مندان در برج میلاد قرار گرفت.

به بهانه نوروز و آمدن بهار، «بهار نزدیکه» را می شنویم که از خاطرات و داشتن بهترین آرزوها می گوید: لبخند بزن به مهتاب نگو تاریکه از بوی بارون پیداست بهار نزدیکه خاطراتمون تازه میشه سالی یک بار جای اونکه رفته رو همیشه خالی بذار مثه هر سال تا همیشه با تو این عیدم باز خاطره می شه واست آرزو دارم بهترینارو با یاد تو می سازم خاطره ها رو زندگی با یادت تازه تر می شه تو بهارم باش هشتمین سین این سفره سادگی می شه تو به یادم باش 

حجم فایل صوتی: 3.52M | مدت زمان فایل صوتی: 00:00:00 دانلود فایل صوتی

دیدگاه تان را بنویسید