گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت‌وگو با جماران مطرح شد:

بیش از هزار عنوان‌ کتاب‌ مؤسسه چاپ و نشر عروج در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیر مؤسسه چاپ و نشر عروج به‌ خبرنگار جماران گفت: انتشارات عروج با بیش از هزار عنوان‌ کتاب‌ در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده است.

مدیر مؤسسه چاپ و نشر عروج با اشاره‌ به حضور این مؤسسه با بیش از هزار عنوان‌ کتاب‌ در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت:28 عنوان‌ آثار جدید مؤسسه چاپ و نشر عروج به سی و پنجمین دوره‌ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسیده است.

علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، با اشاره‌ به حضور مؤسسه چاپ و نشر عروج در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار داشت: مؤسسه چاپ و نشر عروج در راهرو مرکزی‌ شبستان مصلای امام خمینی(س)، نبش راهرو پنج، آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به آثار معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

مدیر مؤسسه چاپ و نشر عروج افزود: عروج با بیش از هزار عنوان‌ آثار امام خمینی(س) و کتاب‌های مرتبط با اندیشه و سیره حضرت امام در این دوره‌ از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده است.

وی با اشاره‌ به اینکه 28 عنوان‌ آثار جدید مؤسسه چاپ و نشر عروج به سی و پنجمین دوره‌ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسیده است، افزود: این آثار با 20 درصد تخفیف ویژه نمایشگاه عرضه می‌شود؛ و البته‌ برخی آثار از جمله‌ یاران امام خمینی(س) در آینه اسناد و دایرة المعارف امام خمینی(س) با 40 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.