رئیس اداره ثبت احوال ممسنی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این طرح روزهای 28 و 29 مرداد ماه توسط اکیپ سیار ثبت نام کارت هوشمند ملی متشکل از کارکنان اداره ثبت احوال ممسنی و دفتر خدمات هویت ملی خلفی انجام شد.
امید اکبری با تشکر از همکاری ویژه بخشدار و دهیاران دشمن زیاری در اجرای این طرح اظهارداشت: این اکیپ در روستای تلمبه خانه حسنی در مرکز بخش دشمن زیاری از شهرستان ممسنی مستقر و ثبت نام سیار کارت هوشمند ملی با استقبال خوبی مواجه شد.
وی ادامه داد: از مهمترین مزایای این طرح علاوه بر صرفه جویی زمانی، مانع از رفت و آمد روستاییان و عشایر با فاصله مکانی طولانی با مرکز شهرستان و همچنین کاهش هزینه های جانبی همشهریان است.
رئیس اداره ثبت احوال ممسنی با اشاره به افتتاح نمایندگی ثبت احوال در بخش های ماهور و دشمن زیاری پس از ارتقای شبکه دیتا در آینده ای نزدیک، بیان کرد: با توجه به آخرین مهلت ثبت نام کارت هوشمند ملی در پایان سال و عدم تمدید این مهلت زمانی، اداره ثبت احوال ممسنی در نظر دارد به عنوان مجری طرح ثبت نام سیار متقاضیان کارت، این طرح را در سایر بخش ها و روستاهای ممسنی با اطلاع رسانی و هماهنگی قبلی با بخشداران، دهیاران، اعضای شورای اسلامی و سایر متنفذین محلی ادامه دهد.
ممسنی به مرکزیت نورآباد در غرب استان فارس است.
7366 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.