مجتبی امیرزاده چهارشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام اتمام مهلت شرکت در هشتمین جشنواره‌ کتابخوانی رضوی در سه سطح کودکان، نوجوانان و بزرگسالان افزود:هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش مکتوب و الکترونیک برگزار شد و برای صرفه ‌جویی در مصرف کاغذ، حمایت از طبیعت، برای شرکت ‌کنندگانی که با روش الکترونیکی پاسخ سؤالات را داده بودند، در صورتی به 18 سؤال، پاسخ صحیح دهند، امتیاز کامل و امکان شرکت در قرعه ‌کشی در نظر گرفته خواهد شد.
وی بیان کرد:همزمان با پایان موعد تحویل پاسخنامه مکتوب این جشنواره، بیش از 1200 پاسخنامه در شهرستان جهرم دریافت و به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
رئیس اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان جهرم بیان کرد: با توجه به تمدید مهلت شرکت در مسابقه، علاقه ‌مندان تا پایان نوزدهم مرداد فرصت داشتند تا با مراجعه به سامانه https://razavi.iranpl.ir در این مسابقه شرکت کنند.
وی بیان کرد: کتاب «مهر ولایت در آسمان ایران» نوشته‌ عالِم جهرمی آیت‌الله علی کریمی جهرمی ‌ تحقیقی اجمالی در زمینه‌ ابعاد مختلف زندگانی، شخصیت، فضایل و معجزات امام رضا(ع) است یکی از منابع هفتگانه‌ این جشنواره ملی بود.
امیرزاده اظهار کرد: جوایز نفرات برتر در بخش انفرادی لوح سپاس، تندیس جشنواره و هدیه یک میلیون ریالی برای 313 نفر و در بخش خانوادگی هشت هدیه 5 الی 15میلیون ریالی برای 8 خانواده است.
به گفته‌ وی مراسم تقدیر از برگزیدگان در هفته‌ کتاب(آبان ماه) برگزار خواهد شد.
در هفتمین دوره‌ جشنواره‌ کتابخوانی رضوی کتاب «بانوی ملکوت» اثر آیت‌الله علی کریمی جهرمی به عنوان یکی از منابع مسابقه معرفی شده بود.
جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ارتقای فرهنگ کتابخوانی، ترویج فرهنگ رضوی و گسترش کتابخوانی با بهره‌مندی از سیره پاک ائمه‌ی معصومین(ع) و به ویژه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از دوره‌ ششم به بعد این جشنواره را برگزار می‌کند و مهلت شرکت در هشتمین دوره‌ آن با معرفی هفت عنوان کتاب با موضوع سیره امام رضا(ع) توسط دبیرخانه به اتمام رسیده است.
ف ت / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.