به گزارش ایرنا، روح الله مزارعی در بازدید امین حاتمی مدیرعامل شرکت نفت مرکزی ایران و هیات همراه از پالایشگاه گاز آغار و دالان افزود: فاز دوم این پالایشگاه از سال 90 شروع شد و می بایست 24 ماهه تمام می شد که با توجه به سرعت بسیار پایین پیشرفت این پروژه از مدیر عامل نفت مرکزی کشور می خواهیم با نگاه ویژه به اشتغال این شهرستان،این پروژه احیا شود.
وی ادامه داد: محور حسین آباد به امامزاده شهید که جاده شریانی شهرستان فراشبند نیز هست و بیشترین خدمت را به پالایشگاه گاز و وزارت نفت می رساند، باید تعریض، بهسازی شود و ایمنی آن افزایش یابد.
مزارعی گفت:شهرستان فراشبند از مناطق گرمسیر استان فارس است که به دلیل خشکسالی های چند سال اخیرهم در بخش کشاورزی و هم در بخش صنعتی و اقتصادی دستخوش تغییراتی شده است و هم اکنون شدیدا با مشکل آب دست و پنجه نرم می کند.
معاون فرماندار فراشبند اضافه کرد:از طریق ایجاد سد در این منطقه می توان گوشه ای از مشکلات آب پالایشگاه و روستاهای اطراف را حل کرد که فرماندار و اداره منابع طبیعی شهرستان آماده هرگونه همکاری در این زمینه هستند.
مزارعی گفت: بیمارستانی در ورودی شهر فراشبند هست که آماده خدمت رسانی به عموم مردم است و هم در دسترس کارکنان پالایشگاه است و زیرساخت های آن به شکل کاملی فراهم شده است که برای تجهیز و توسعه آن نیازمند نگاه ویژه مسئولان وزارت نفت است.
وی ادامه داد: وجود سد آبنیلو در نزدیکی شهر فراشبند که برای تامین آب شرب منطقه و پالایشگاه می توان از آن استفاده کرد.
درخواست های دیگر معاون فرماندار فراشبند شامل واگذاری تعدادی لوله ضایعاتی به دهیاری ها برای ساخت پل های مورد نیاز در مسیرهای ارتباطی روستایی و عشایری، همکاری در ساخت زمین های ورزشی برای روستاهای همجوار پالایشگاه بود.
این نشست شامگاه یکشنبه برگزار شد.
شهرستان فراشبند در فاصله 146 کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع است.
9873 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.