به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار یکشنبه در شورای راهبردی توسعه مدیریت در شیراز افزود: هدف از ایجاد میز خدمت تسهیل در امور مردم، تکریم آنها و جلوگیری از سرگردانی مراجعان ادارات و مجموعه های خدمات رسان است.
استاندار فارس بیان کرد: میز خدمت در ادارات باید بر اساس میزان مراجعه شهروندان و تعداد خدماتی که می توانند ارائه دهند تعریف شود تا پاسخ ها با سرعت بیشتری داده شود.
وی ادامه داد: هر اقدام و فعالیتی که بناست انجام شود باید به اصل و ماهیت آن توجه کنیم و تلاش کنیم که هدف اصلی محقق شود.
استاندارفارس گفت:یکی ازمواردی که گلایه و انتقادهایی را به دنبال داشته بحث ثبت نام وام ازدواج است که بسیاری از متقاضیان دریافت این وام برای ورود به سامانه ثبت نام با مشکل مواجه هستند و اعلام می کنند که امکان ورود به سامانه وجود ندارد.
استاندار فارس افزود: این سامانه قطعا برای سرعت بخشیدن به کار و جلوگیری از مراجعه حضوری به بانک راه اندازی شده اما وقتی دسترسی به آن امکان پذیر نباشد و یا این کار به سختی انجام شود در اینجا از اصل ماهیت و هدف دور شده ایم.
تبادار گفت: باید بررسی شود چه عواملی باعث می شود یک سرمایه گذار که قصد سرمایه گذاری در یک بخشی را دارد و یا یک شهروند که به دنبال دریافت خدمتی است برای دریافت مجوز و یا پاسخ خود باید روزها در راهروهای ادارات سرگردان باشد.
وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان زمان پاسخگویی به مردم را به حداقل ممکن برسانند.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.