به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز ایرانیان در جای جای میهن اسلامی، با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران یک صدا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد می زنند و در بزرگترین جشن مردمی بر حفظ وحدت و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید می کنند.
امروز پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان و اقوام و نژادهای مختلف در جای جای ایران اسلامی با اراده ای پولادین به صحنه می آیند تا به جهانیان بگویند فشار و تحریم و عهدشکنی های پیاپی نمی تواند خللی در حمایت آنها از انقلاب اسلامی ایجاد کند.
مردم ایران امروز با صدایی رساتر از گذشته و با مشت های گره کرده انزجار خود را از استکبار جهانی آمریکا و رژیم صهونیستی اعلام می کنند و در مقابل بر حمایت خود از ولایت فقیه و نظام اسلامی تاکید خواهند کرد.
با توجه به اظهارات خصمانه مسئولان برخی کشورها درباره ملت ایران در روزها و ماه های گذشته، حضور و شعارهای امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه از منظر ناظران بیرونی همچنین پاسخ صریحی به دشمنان این مرز و بوم خواهد بود.
به تعبیر کارشناسان، حضور گسترده مردم همچنین این پیام صریح را به همراه خواهد داشت که دشمنان قسم خورده این نظام نمی توانند بین مردم و مسئولان این کشور فاصله ایجاد کنند.
مردم نقاط مختلف ایران امروز اعلام می کنند مقتدرتر و با صلابت تر از گذشته در عرصه دفاع از جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و مقاومت و ایستادگی این ملت همیشگی است.
راهپیمایی امروز با گردهمایی های سیاسی و جناحی متفاوت است، این راهپیمایی مختص یک گروه و یک جناح نیست، این راهپیمایی نمایش اتحاد و یکپارچگی ملت ایران است.
در راهپیمایی امروز مردم ایران، همه می آیند؛ فارغ از دیدگاه های سیاسی، قوم و نژاد و مذهب همه برای ایران می آیند و برای ایران فریاد می زنند. آنها در هر سن و سالی که هستند و هر پوشش و لباسی که بر تن دارند امروز در سالگرد پیروزی انقلاب خود باری دیگر یک صدا در برابر زیاده خواهان گردهم می آیند و فریاد اتحاد سر می دهند.
ایرانیان می خواهند جشن امروز را که همزمان با آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است به جشن وحدت و انسجام اسلامی مبدل سازند و پرشورتر از گذشته به میدان آمده اند تا همدلی و همزبانی خود را به رخ جهانیان بکشند.
ایرانیان امروز آمده اند تا با صدایی رسا اعلام کنند مشکلات اقتصادی و بیکاری و مشکلاتی دیگر از این جنس، نمی تواند در علاقه مردم به نظام و کشورشان خللی ایجاد کند.
مردم سراسر ایران امروز در کنار بیان مواضع انقلابی خود یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی می دارند و با در دست داشتن تصاویری از امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم بار دیگر اعلام خواهند کرد ما ملتی هستیم که برای آرمان های خود خون داده ایم و همچنان ایستاده ایم.
پاسخ به تحرکات ضد ایرانی آمریکایی و صهیونیستی بخشی دیگری از شعارهای راهپیمایی مردم در 22 بهمن خواهد بود و مردم ایران با شعارهایی انقلابی خود این فتنه ها و اقدام های تروریستی علیه کشورمان و دیگر ملت های جهان را محکوم می کنند و از جهانیان می خواهند با دید باز به واقعیت های جهانی بنگرند.
دیگر پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال این خواهد بود که ملت ایران از تهدید و تحریم نمی هراسد و با نگاه امیدوار به آینده، برای تحقق اهداف خود حرکت می کند.
راهپیمایی 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در 76 نقطه استان فارس برگزار می شود.
تجمع 22 بهمن‌ ماه در شیراز راس ساعت 9:30 و از سه مسیر فرعی آغاز می‌شود که مسیر اول شامل میدان شهدا، خیابان کریم خان زند، میدان امام حسین (ع) و چهارراه 15 خرداد است، مسیر دوم میدان نمازی، خیابان کریم‌خان زند، زند غربی، میدان امام حسین(ع) و چهارراه 15خرداد و مسیر سوم سه‌ راه احمدی، چهار‌راه پیروزی، خیابان لطفعلی‌خان زند و چهارراه 15خرداد خواهد بود.
راهپیمایی پس از آن که در چهارراه 15 خرداد گردهم آمدند، ساعت 10 صبح به سمت خیابان انقلاب، میدان امام حسین(ع)، پل باغ صفا، بلوار آزادی و میدان آزادی(فلکه گاز) راهپیمایی می کنند.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران اصلی آیین راهپیمایی 22 بهمن امسال در شیراز است.
9254/ 2027
خبرنگار: سجاد خسروانیان ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.