به گزارش ایرنا، دکتر رضا ممتحن روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس افزود: هم اینک بیمه شدگان بیمه سلامت که به صورت رایگان از خدمات این بیمه بهره مند هستند، از خدمات درمانی مراکز دولتی برخوردار هستند.
وی ادامه داد: این افراد می توانند برای بهره مندی از خدمات بیمه ای در مراکز درمانی خصوصی با مشارکت و پرداخت 50 درصد حق سرانه ماهانه مبلغ 20 هزارتومان دفترچه بیمه ایرانیان دریافت و از خدمات درمانی مراکز خصوصی نیز استفاده کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت تا پایان سال 95 زیر مجموعه وزارت کار و رفاه اجتماعی بود ولی از ابتدای امسال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیوست .
ممتحن اضافه کرد: سازمان بیمه سلامت دارای پنج صندوق است و بیش از 65 درصد جمعیت کشور و 63 درصد ساکنین فارس تحت پوشش این سازمان بیمه گر هستند.
وی اظهار کرد: در استان فارس حدود 2 میلیون و 900 هزار نفر از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند که از این تعداد، 2 میلیون و 200 هزار نفر بابت بیمه درمانی خود پرداختی نداشته اند و به صورت رایگان تحت پوشش این بیمه در آمده اند.
9873 / 6113/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.