به گزارش ایرنا حمید گودرزی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در حاشیه دیدار با تعدادی از نمایندگان تشکل های غیردولتی معلولان در شیراز افزود:زمینه های تشکیل یک انجمن تخصصی با حضور نمایندگان معلولان از تشکل های مختلف برای پیگیری امور فوق آماده شده و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
وی اظهار داشت:با راه اندازی این انجمن، پس از آن بهزیستی فقط نقش یک حامی و راهنما را خواهد داشت و تمام امور مربوط را خود معلولان پیگیری می کنند و انجام خواهند داد.
معاون توانبخشی بهزیستی فارس اظهار داشت:علاوه بر این با تشکیل یک انجمن تخصصی فرهنگی ورزشی این امور را نیز خود معلولان پیگیری می کنند و انجام خواهند داد.
گودرزی گفت:‌همه سال مبالغ قابل توجهی ازاعتبارات در بخش ورزش معلولان هزینه می شود اما تاکنون بازخورد مناسبی را نداشته که با تشکیل این انجمن قطعا شاهد اتفاقات خوبی در زمینه ورزش معلولان خواهیم بود.
وی اضافه کرد:از ابتدای مسئولیت خود در بهزیستی همواره به نقش موثر تشکل های غیردولتی واقف بوده ام و سعی بر استفاده از توانمندی های این گروه ها داشته ام.
معاون امورتوانبخشی بهزیستی استان فارس گفت:طی سال های اخیر واگذاری پرونده های مددجویان به تشکل های مرتبط با آنان انجام شده و ماهانه مبلغ 120 هزار ریال بابت رسیدگی به هرپرونده به تشکل متبوع پرداخت می شود.
گودرزی افزود:علاوه بر این برای ارتقای کیفی لوازم و تجهیزات توانبخشی مورد نیاز مددجویان هنگام انتخاب و خرید این تجهیزات نماینده معلولان نیز در کمیته مربوطه حضور دارد.
خبرنگار:‌سعیدفانی**‌انتشاردهنده:‌ غلامرضا مالک زاده
7379 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.