جواد عاجلی کارگردان استهبانی که با نمایش هزار شلاق در جشنواره ئتاتر پسامهر حضور یافته بود و پنج لوح تقدیر در این جشنواره گرفت گفت:جشنواره پسامهر می تواند محلی مناسب برای معرفی هنرمندان جوان باشد که در این زمینه لازم است هنرمندان نمایش آموزش های اصولی و درست را فرا گیرند.
وی سه شنبه در مصاحبه با ایرنا افزود:‌هفدهمین جشنواره پسامهر در مقایسه با دوره های قبل از کیفیت بهتری برخوردار بود که جای تقدیر دارد و می توان از آن به عنوان یک نقطه عطف یاد کرد.
این کارگردان ادامه داد:هنرمندان نمایش در شهرستان ها با مشکلات عدیده ای از جمله کمبود آموزش و چالش های مالی مواجه هستند و لزوم حمایت مسئولان و دست اندرکاران امر احساس می شود.
شاهرخ ایوبی دیگر کارگردان استهبانی حاضر در هفدهمین دوره جشنواره پسامهر به ایرنا گفت: عمده مشکل هنرمندان تئاتر در شهرستان ها در مسایل مالی خلاصه می شود چالشی که می تواند سد راه بسیاری از هنرمندان شود.
وی گفت:لازم است مسئولان و متولیان امر حامی هنرمندان باشند چرا که حرکت های فرهنگی موجب شکوفایی هنری و تعالی فرهنگی می شود.
این هنرمند ادامه داد:جشنواره پسامهر مامن و پناهگاه آثاری است که مورد کم مهری قرار گرفته اند لذا حمایت بیشتر از این رویداد ارزشمند به شدت احساس می شود.
این کارگردان استهبانی گفت:هنر نمایش علاوه بر بازیگری و کارگردانی از مولفه های چون طراحی صحنه، نورپردازی، نویسندگی و گریم تشکیل شده که شایسته است هنرمندان آموزش های لازم را به صورتی جدی فرا گیرند.
هفدهمین جشنواره تئاتر استانی پسامهر از یازدهم شهریور 96 تا سیزدهم این ماه در شهرستان فسا در 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز برگزار شد.
خبرنگار:‌روح الله سعادتمندنژاد ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.