رئیس انجمن روابط عمومی فارس گفت: چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس با هدف ایجاد رقابت سالم بین روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسعود عطائی‌نژاد با تأکید بر لزوم ارتقای مستمر و روزافزون سطح کیفی فعالیت‌های روابط عمومی‌ها بیان داشت: فعالیت روابط‌عمومی‌ها به‌عنوان یک عملکرد مدیریتی، نقش بسیار مؤثری بر موفقیت سازمان ایفا می‌کند و زمینه لازم را برای تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان در درون و بیرون سازمان فراهم می‌آورد؛  بر همین اساس باید تلاش کرد تا روز به روز بر سطح کیفی خدمات آن افزود .

دبیر چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس با اشاره به محورهای ارزیابی این جشنواره اظهار داشت: این دوره از جشنواره در 13 بخش‌نشریه درون‌سازمانی، ویژه‌نامه،کتاب، بروشور و کاتالوگ، پوستر، آگهی و رپرتاژآگهی، عکس، فیلم و تیزر، تبلیغات محیطی، وب‌سایت، مولتی‌مدیا، نرم‌افزارهای کاربردی و انتخاب کارشناس برتر روابط عمومی برگزار می‌شود.

رئیس انجمن روابط عمومی فارس در ادامه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را دوم شهریور ماه جاری اعلام کرد و افزود: مدیران و کارشناسان روابط عمومی همه بخش‌های دولتی، غیر دولتی، عمومی و خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت www.farspr.org در یک، چند و یا همه بخش‌های جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.