به گزارش ایرنا سید محمدعلی افشانی چهارشنبه شب در آیین ضیافت افطاری مددجویان تحت پوشش بهزیستی فارس افزود: همچنین با مدیرانی هم که به دلایل ناموجه این مصوبه قانونی را رعایت نکنند برخوردهای لازم قانونی خواهد شد.
وی اظهار داشت: لازم است مدیریت بهزیستی استان فارس هرماه گزارش لازم را تهیه و موارد را به استانداری فارس ارائه کند.
استاندار فارس با اشاره به عجین شدن احسان و نیکوکاری با فرهنگ ایرانیان اضافه کرد:معمولا افرادی که در زمینه های مختلف اجتماعی به همنوعان خود کمک می کنند بیشتر از افراد خدمت گیرنده احساس شادی و لذت دارند.
افشانی ادامه داد:همه وظیفه داریم دربرخوردهای اجتماعی،کمبودهای کسانی را که از لحاظ فیزیکی دچار مشکلاتی هستند درک کنیم و نسبت به رفع مشکلات آنان بکوشیم.
استاندار فارس اظهار کرد:کسانی که تعلیم و تربیت مددجویان تحت پوشش بهزیستی را برعهده دارند و همچنین مددکاران دارای اجر بزرگی نزد خداوند هستند که آن را به هیچ معیاری نمی توان سنجید.
مدیرکل بهزیستی استان فارس نیز گفت:مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی دارای شعور و درک بالایی هستند و در انتخابات اخیر به آنانی که قصد داشتند شان و منزلت آنان را با شعارهای بدون پشتوانه مخدوش کنند نه گفتند.
دکترسید مرتضی موسوی افزود: دولت تدبیر و امید طی چهارسال گذشته علی رغم تمام محدودیت ها اعتبارات سازمان بهزیستی را بیش از یکصد درصد افزایش داده است.
وی اظهار داشت:در سال گذشته اعتبارات بهزیستی فارس 25.2 درصد افزایش داشته که نسبت به میانگین اعتبارات سایر استان ها بیشتر بوده است.
خبرنگار:‌سعید فانی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7379 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.