به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید عبدالواحد موسوی لاری پنجشنبه شب در همایش حامیان روحانی در شیراز افزود: مردم واقعیت ها را در منظره های انتخابات ببینند ، آنها باغ سبز به مردم نشان می دهند، وعده هایی می دهند که واقعیت ندارد .
عضو مجمع روحانیون مبارز اضافه کرد : چهار سال گذشته زمان آوار برداری خرابی های هشت سال قبل از آن بوده است ، اکنون این آوار برداری ها به پایان رسیده و زمان ورود به سالهای تامین معیشت مردم و رونق و اشتغال فرا رسیده است .
وی با بیان اینکه در این دوران به معیشت مردم با کرامت نگاه می شود نه با اقتصاد صدقه ای گفت : مردم بزرگ ایران نیازی به اقتصاد صدقه ای ندارند ، کشور ما اکنون نیاز به فعالیت های مولد دارد ، آنها به جای آنکه وعده تولید و اشتغال دهند وعده صدقه به مردم می دهند .
موسوی لاری افزود: دو مسیر در پیش روی اانتخاب مردم است ، مسیر عقلانیت و توسعه کشور و مسیر بازگشت به سالهای اقتصاد صدقه ای ، مردم در 29 اردیبشهت با انتخاب آگاهانه خود نشان خواهند داد که به سالهای اقتصاد صدقه ای باز نخواهند گشت .
عضو مجمع روحانیون مبارز در ادامه به عملکرد دولت های بعد از انقلاب و رویکردها و اقداماتشان پرداخت و ابتدا با تمجید از دولت دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس دولت با تدبیر و خرد و در بدترین شرایط، در حالی که کشور ما با بحران جنگ روبه رو بود و کمترین درامد ارزی را داشت کشور با عقل و منطق اداره شد.
موسوی لاری سپس به نقش دوران سازندگی و اقدامات دولت مرحوم هاشمی رفسنجانی در بازسازی ویرانه‌های کشور پرداخت.
وی دولت اصلاحات را عصر بلوغ مدیریتی کشور معرفی کرد و گفت: در عصر اصلاحات هم نگاهی جدی به شرایط بین الملل داشتیم و هم در داخل کشور توسعه‌ای جامع شامل توسعه اقتصادی و توسعه سیاسی را پی گرفتیم. آنچه امروز در زیرساخت‌های کشور نظیر عسلویه داریم، محصول آن دوران است. در دوران اصلاحات کشور با درآمد نفتی ١٧ میلیارد دلاری در سال و با بهای هر بشکه نفت کمتر از ١٠ دلار اداره شد.
عضو مجمع روحانیون مبارز سپس به عصر بعد اصلاحات اشاره کرد، دوره ای که به گفته او با مدیریتی که داعیه مدیریت جهانی داشت و هاله نور بر گرد خود می دید، رشد اقتصادی بیش از ٦ درصد در سال ٨٤ را در سال ٩٢ به رشد منفی پنج درصد و تورم ٤٠ درصد رساند و سوءاستفاده های مالی نظیر اختلاس های سه هزار میلیاردی و بایک زنجانی را برجای گذاشت.
موسوی لاری مدل مدیریتی این دولت را مدلی از نوع مدل احساساتی و سطحی عنوان کرد که سبب شد کشور به خاطر صدور قطعنامه های گوناگون به لبه پرتگاه رود و در داخل نیز بی اخلاقی ها رواج یابد.
وی در ادامه با بیان اینکه ما منتظران موعودی هستیم که عقل و منطق را حاکم می کند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در سال ٩٢ با انتخاب روحانی به ریاست جمهوری بهترین تصمیم را در بدترین شرایط گرفت.
عضو مجمع روحانیون مبارز با اشاره به فعالیت های دولت تدبیر و امید گفت: دولت یازدهم در چهار سال گذشته مشغول آواربرداری از خرابی های برجای مانده از هشت سال قبل و از سوی دیگر آماده کردن کشور برای یک جهش بزرگ به منظور تحرک بیشتر بوده است.
وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: از همین رو معتقدیم که امروز مردم به نقطه انتخاب رسیده و در معرض آزمونی بزرگ قرار دارند؛ به این معنا که یا باید این مسیر عقلانی را ادامه دهد، یا راه آن ٨ سال را برگزیند.
سخنگو و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی نیز در این آیین بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و بیان داشت : انتخابات در ایران امری واقعی و تاثیرگذار است، انتخابات در ایران به آن میزان مهم است که حضور مردم یا حضور نیافتنشان تاثیرگذار است. حضور نیافتن مردم در انتخابات مساوی با صدارت افکار اقلیت و گروه‌های اقلیت بر کرسی مملکت است .
حسین مرعشی در ادامه با بیان اینکه در سال 92 کشور را به دست رییس جمهوری سپردیم که امور را در بحرانی‌ترین و سرنوست‌سازترین دوران کنونی به خوبی مدیریت کرد، خاطر نشان کرد: روحانی توانست به پشتوانه حمایت رهبری و مردم، قدرت و اقتدار نیروهای مسلح و موفقیت‌های کشور در خاورمیانه پرونده هسته‌ای ایران را حل و فصل و پرونده ایران در آژانس انرژی اتمی را مختومه کند.
او با تاکید بر اینکه روز 29 اردیبهشت زمان قدرشناسی از دولت است، افزود: مبادا با ناسپاسی قدر امنیتی که برجام برای همیشه به ما هدیه داد را ندانیم.
مرعشی همچنین خطاب به مخالفان دولت گفت: شما در امنیت حاصل از برجام زندگی می‌کنید چرا بی‌انصافی و بی اخلاقی پیشه می‌کنید.
وی تاکید کرد: اگر به رسمیت شناختن حق هسته‌ای ایران تنها دستاورد برجام باشد برای ما کافی است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
6113/ /6016
خبرنگار : نیکنام خشنودی**انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.