به گزارش ایرنا حجت الاسلام محی الدین طاهری پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: مردم ایران بار دیگر در آستانه یک آزمایش بزرگ دیگر قرار دارند و بدون تردید همانند سال های پیشین از این آزمایش نیز سربلند بیرون خواهند آمد و مشت محکمی به دهان دشمنان و بدخواهان در داخل و خارج خواهند زد.
وی ادامه داد: یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، حجت الاسلام رئیسی است که تمام ستادهای وی توسط مردم و با کمک های مردمی فعالیت دارند و اداره می شوند.
او اظهار کرد: استقبال هایی که در روزهای اخیر در سراسر کشور از حضور حجت الاسلام رئیسی شده باعث شده که مدعیان وجود فضای آزاد در کشور احساس خطر کنند و مزاحمت هایی را برای فعالان ستادهای این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایجاد کنند.
طاهری گفت: با وجود تمام تخریب هایی که با هزینه ها سنگین در مورد رئیسی می شود اما آمارها نشان می دهد که مردم استان به ویژه مردم مناطق فقیرنشین اقبال و توجه ویژه ای به وی دارند.
رئیس شورای راهبردی ستاد مردمی رئیسی در استان فارس افزود: امروز فعالان ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی اکثرا از جوانان بیکاری هستند که در گوشه های خانه ها خزیده اند و امروز با عشق و ارادتی که به رهبری دارند پای کار آمده اند.
وی، در مورد حمایت جامعه روحانیت شیراز از حجت الاسلام رئیسی گفت: در جلسه شب گذشته (بیستم اردیبهشت) جامعه روحانیت شیراز با اکثریت آرا حجت الاسلام رئیسی را به عنوان کاندیدای اصلح معرفی و اعلام حمایت کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت ماه 96برگزار خواهد شد.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.