به گزارش ایرنا، سعید شریعتی شامگاه پنجشنبه در سخنانی در ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شیراز افزود: باید به یاد داشت که تحریم انتخابات و عدم اقبال برخی از طبقه متوسط به مشارکت در انتخابات سال 84، کشور را از مسیر توسعه عقب انداخت.
وی اظهار کرد: با پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری، می توان امید داشت که بتوان کشور را به وضعیت اقتصادی و اجتماعی سال 84 بازگرداند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وعده‌های غیر واقعی مطرح کرده اند و در این باره باید گفت که اگر قرار باشد معضل بیکاری حل شود باید نرخ رشد به 15 درصد برسد که این اتفاق در 4 سال محقق نخواهد شد.
وی ادامه داد: ادعای حل مشکل بیکاری در مدت چهار سال وعده ای فریب کارانه است و منطبق بر واقعیت های نظام اداری و اقتصاد کشور نیست.
شریعتی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 شاهد بودیم مردم در مناطق جنوب شهر کمتر در انتخابات مشارکت داشتند و این نشان می‌دهد اصولگرایان پایگاه رای سنتی خود را از دست داده اند.
وی ادامه داد: بعضی گمان می‌کنند با دمیدن در کوره پوپولیسم و به مزایده گذاشتن انتخابات می‌توانند رای گروه‌های کم‌تر برخوردار را به دست آورند اما سخت در اشتباه هستند.

** حمایت مهدی فقیه از حسن روحانی
بر اساس این گزارش، مهدی فقیه هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر با حضور در ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شیراز از این نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کرد.
فقیه با بیان این که در دولت اصلاحات هیچ جشنواره‌ای در دنیا برگزار نشد که فیلم‌های ایرانی در آن حضور نداشته باشند، ادامه داد: در دولت نهم و دهم، مشاهده کردیم که چه بلایی بر سر موسیقی، فیلم و تئاتر این کشور آوردند و حتی نتوانستند یک کار فاخر برای فرهنگ این کشور تولید کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.