به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس، صبح امروز ساعت 07:53 در تماس با اورژانس 115 کازرون اعلام تصادف 2دستگاه خودرو پراید در شهرستان کازرون شد.

بلافاصله پرسنل اورژانس 115 با دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه 7 مصدوم در برداشت که مصدومان پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه  توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) کازرون منتقل شدند. این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.

 کشاورز مرودشتی یک قلاده خرس را تلف کرد

به گزارش شورای بخش درودزن یک غلاده خرس که به علت بارش‌های اخیر، از ارتفاعات کوه‌ها در روستای قرخلو از توابع شهرستان مرودشت سرگردان شده بود توسط یکی از بومیان این روستا با شلیک گلوله از پای درآمد.

این خرس که احتمالا بر اثر شدت باران یا برای یافتن غذا از کوهستان به دامنه سرازیر شده بود ابتدا توسط چند نفر تعقیب و پس از  خسته کردن این حیوان با شلیک گلوله از پای در آمد. ضارب توسط نیروی انتظامی دستگیر و مورد بازجویی و تحویل مراجع قضایی شد.

حضور مردم در تشییع شهدا نشان دهنده زنده بودن فرهنگ شهادت است

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده گفت: شهدای مدافع حرم مدافعان انقلاب اسلامی هستند که آگاهانه و خالصانه هر چه داشتند، تقدیم دفاع از دین کردند. 

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم شیراز در این مراسم گفت: شهدای مدافع حرم افتخار استان فارس هستند و حضور باشکوه مردم در تشییع پیکرهای مطهر شهدا نشان‌دهنده زنده بودن آرمان و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به حضور جوانان مومن در جبهه نبرد علیه تروریست‌ها گفت: نسل جوان بسیجی و انقلابی کشور با بهره‌گیری از فرهنگ ایثار و شهادت و الگوگیری از شهدای دفاع مقدس در عرصه دفاع از حرم اهل بیت (ع) حضور داشته و پیشرو هستند. 

حاجی‌زاده با بیان اینکه ایثار و حماسه‌آفرینی شهدای مدافع حرم نقشه‌های استکبار جهانی را ناکام گذاشته است، گفت: امنیت و آسایش امروز کشور ایران مرهون تلاش رزمندگان اسلام و مدافعان حرم اهل بیت (ع) است. 

انتهای پیام/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605448
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.